בוקר אורי

ירוק

  • נו יופי, עוד הפגנת "מגיע לי לשלם פחות"

    לכל זוג צעיר מגיע דירה+רכב – זה המצע, וזו חוצפה לדרוש את זה. יש הרבה היפים במאהל, ששכחו שהדבר העיקר שמדובר עליו הוא יוקר המחיה. ובמילים אחרות תמיכה גורפת בתרבות הצריכה. אנחנו רוצים לקנות יותר ובפחות כסף!

    Read more