ירוק
-
נו יופי, עוד הפגנת "מגיע לי לשלם פחות"
לכל זוג צעיר מגיע דירה+רכב – זה המצע, וזו חוצפה לדרוש את זה. יש הרבה היפים במאהל, ששכחו שהדבר העיקר שמדובר עליו הוא יוקר המחיה. ובמילים אחרות תמיכה גורפת בתרבות הצריכה. אנחנו רוצים לקנות יותר ובפחות כסף!