בוקר אורי

יש לכם טלגרם? וולקאם! מה עושים עכשיו?

נסו את זה:

◂ לחיצה ארוכה על הודעה כדי לערוך/למחוק.
◂ לחיצה ארוכה על ◀ לתזמן שליחת הודעה או כדי לשלוח הודעה בשקט (נגיד בלילה).
◂ לחיצה קצרה על המיקרופון לשליחת וידאו.
◂ הגדרות > chat folders זה אינטואיטיבי ונוח
◂ צ'אט לשימוש עצמי בתפריט:

נסו בתור אדמין של קבוצה:

◂ להפעיל 'מצטרפים חדשים רואים היסטוריה'.
◂ לתת הרשאות שונות לכל חבר, לדוגמה לחסום מישהו מלכתוב, או להגביל כמות הודעות לשעה.
◂ להפעיל Topics ולנהל שיחות שונות במקביל.
◂ למחוק הודעות ספאם, גם רטרואקטיבית.
◂ שימו לב שהטלפונים של חברי הקבוצה נשארים חסויים, וזה נהדר נגד ספאם והצקות.

ברגע שהצטרפתם צריך קודם כל:

1. כדי שלא יוסיפו אתכם לקבוצות של ספאם, כנסו להגדרות אבטחה ופרטיות ותשנו את ההרשאות ל 'אנשי קשר'

2. למען השפיות, כנסו להגדרות, התראות, ובטלו את ההתראה 'משתמש הצטרף לטלגרם'


3. בחרו user name ואז תוכלו לשתף את הטלגרם שלכם בלי לחשוף את מספר הטלפון.
https://t.me/myusername

ממש כדאי:

התקינו את טלגרם גם על המחשב, זה יעבוד גם אם הטלפון כבוי. הגדירו סיסמת נעילה כדי שאחרים לא יכנסו לכם בטעות:

אם הטלפון נגנב – קודם כל לא לדאוג, הצ'אטים (למעט סיקרט) מגובים עד הרגע האחרון. אפילו דברים שהיית באמצע הכתיבה שלהם.
עכשיו – מיחקו את הטלגרם מרחוק. כנסו לטלגרם שלכם מהמחשב או המכשיר החדש, להגדרות Privacy & Security
ותחת Show all sessions
לחצו על
Terminate all other sessions

https://telegram.org