כללי
-
מיני-תוספים לדפדפן
לדפדפן כרום ופיירפוקס אפשר להוסיף מיני-תוספים, או מיני-פעולות קטנות שאפשר לעשות בעזרת הBookmarks.לא יודע אם זה עובד באקספלורר, אני חושב שפעם זה עבד ואז הם קילקלו את זה. לוחצים על הוספת בוקמארק ואז עושים קופי-פסט של הקוד לשורת הכתובת שם. תנו לבוקמארק שם ושימו אותו במקום נוח.עכשיו זה בוקמארק מיוחד, כשלוחצים עליו הוא מתקן משהו…
-
גם אני טבעוני/ת ואין לי חוש הומור
שטויות שטבחונים אומרים לטבעונים מוציאה סנדוויץ בשר ומסתכלת עליהיא – "סליחה, הסנדוויץ שלי עם בשר…"אני – "לא ממני את צריכה לבקש סליחה"היא – "אז ממי?"אני (בלב) – נחשי לבד, יש לך רמז מתחת לאף… -"חיה ותן לחיות"– "התכוונת חיה ותן לחיות למות"
-
יום הזכרון, יום הנכבה
בעיני יום הזכרון מראה את הצד העצוב של מלחמת העצמאות, שזה דבר יפה.חבל שלא מציינים גם את המשפחות השכולות של האויב המיצרי-סורי והפלסטיני-לעתיד כי זה יכל להיות אנושי-גלובלי בצורה מדהימה. אבל האדם עוד לא שם. עם זאת להתחשב ברגשותיהם ולהזכיר את ההקרבה שעשו אותם חיילים ובני משפחותיהם למען הקמת המדינה, זה דבר יפה שברוב…
-
שירים לקריוקי
English It's really funny to play the "interpretative dance" of the song on youtube while it plays… Simon & Garfunkel – Sound of silence Alice Cooper – Poison Rolling Stones – Paint it black